اگر مشتری از خرید خود منصرف شود؟

– اگر هنوز سفارش ارسال نشده است و وضعیت سفارش در سایت ” صف بررسی ” و یا ” تائید و آماده سازی ” می باشد ، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات فروشگاه اطلاع داده شود.

– اگر پس از ارسال کالا از فروشگاه یا بعد از دریافت کالا، مشتری از خرید خود منصرف شود ، حداکثر تا 5 روز کاری ، باید انصراف خود را به واحد پس از فروش با تماس تلفنی اطلاع دهد.

– برگرداندن کالا پس از تایید کارشناسان خدمات پس از فروش ، تنها در صورتی امکان پذیر است که کاملا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و به همراه تمامی اقلام همراه آن و ملزومات ، ارسال شود.

– لطفا توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا ، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین می برد.

– همچنین در صورت انصراف مشتری از خرید ، هزینه رفت و برگشت کالا به عهده مشتری خواهد بود.

اطلاعات و شرایط لازم جهت مرجوعی وجه به مشتری

– مشتری میبایست شماره کارت بانکی که حساب آن به نام صاحب پروفایل میباشد را در در اختیار مستر وسترن قرار دهد. (در خصوص افراد زیر 18 سال فاقد کارت بانکی، شماره کارت یکی از والدین ایشان با اولویت پدر، کفایت میکند.)

– در صورت لزوم عودت وجه به حساب مشتری، اصل بر این است که مبلغ به شماره کارت اعلام شده توسط مشتری عودت خواهد شد.

– در صورتی که در هر خرید واریز اولیه از کارت دیگری صورت گرفته باشد و مغایرتی بین حساب مبداء که پرداخت اولیه از آن انجام شده با حساب اعلامی توسط مشتری کشف شود، مستر وسترن مطابق با ضوابط و مقررات قانونی، مبلغ را به حساب مبدا عودت خواهد داد.